woensdag 27 juni 2012

What to do in de zomervakantie?

Vandaag was voor ons officieel de laatste lesdag. Ik kan het nog steeds niet geloven, dat ik mijn klasje gewoon bijna 8 weken niet ga zien. We moeten volgende week alleen nog naar school komen om de boeken in te leveren en voor de afsluiting, en dan is het officieel vakantie. De tijd is gevlogen, ik weet nog dat ik een jaar geleden zat te huilen bij mijn oude klas, en nu heb ik gewoon al weer een super leuk en gezellig jaar gehad! Wauw, het is gewoon zomervakantie! En nu de zomervakantie door zien te komen zonder verveling... (:

1. Ga zwemmen! op het strand, met vriendinnen, in het zwembad... Het zorgt voor afkoeling en is gezellig met wat vriendinnen!


2. Ga cupcakes bakken! Echt, hoe vaak je het al gedaan hebt, het blijft altijd leuk! Probeer bijvoorbeeld een nieuw recept uit. Op deze site vind je veel leuke recepten!
3. Maak een to-do list waar je alle dingen op zet die je in de vakantie wilt gaan doen. Als je je dan verveelt, kun je daar op terug kijken!
4. Start je eigen blog of tumblr en hou 'm bij! Schrijf artikelen over wat je mee maakt of je interesses.
5. Spreek met iemand af die je normaal niet ziet. Je vakantievriendin, die ene vriendin die in de andere kant van het land woont... Ga samen iets leuks of speciaals doen, zoals naar het strand...

wat doe jij in de zomervakantie?

-xxx-

Noëlle








Geen opmerkingen:

Een reactie posten