zondag 21 oktober 2012

Postcrossing


Ik vind het erg leuk om brieven of kaarten te ontvangen. Maar helaas stuurt niemand in deze tijd meer brieven of kaarten, iedereen smst, stuurt berichten via whatsapp of facebook. Maaaar: ik heb een oplossing gevonden, om toch nog post te krijgen: Postcrossing.  
Met Postcrossing stuur je een kaart naar een willekeurig persoon op de wereld, en wanneer die persoon je post heeft ontvangen, krijgt een andere persoon op de wereld de opdracht om ook een kaart naar jou te sturen, en dit herhaalt zich telkens.
Tumblr_mb0qd0fcoi1qfndl6o1_500_large
Dus voor iedere kaart die je stuurt, krijg je een kaart terug. Je kunt maximaal 5 kaarten hebben die onderweg naar iemand zijn.
7187067293_0425755ea1_c_large
Ik heb mijn eerste kaarten een paar dagen geleden gestuurd, en ik heb nog niks ontvangen. Dit is een van mijn eerste kaarten:
isn't it cute?! Het is voor een meisje in Rusland... Je hoort wat van me als ik wat van haar heb gehoord! (; 
-xoxo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten