maandag 28 mei 2012

love the beach!

Het weer van deze week was heerlijk! 30 graden, stralende zon... Ik heb meteen de shorts uit de kast geplukt en weer de topjes gedragen. Het voelde alsof het hartje zomer was! Het was heerlijk. Gisteren zijn we vanwege dat heerlijke weer ook naar het strand gegaan... Naar Katwijk en Scheveningen!


We gingen met z'n zevenen, mijn ouders, broertje en zusje, en mijn moeder's vriendin en haar dochter die ook weer een vriendin van mij is. Het was een gezellige boel. Eerst gingen we naar Katwijk aan zee, want daar waren de minste mensen en we wilden niet in de file staan...


Aan het strand in Katwijk hebben we lekker gezwommen (koud!) en een zandkasteel gebouwd  :p . Oh ja, deze foto vond ik wel heel leuk...

...Mijn zusje als zeemeermin! (; 

Daarna gingen we naar Scheveningen waar we lekker in gegeten hebben en naar een prachtige zonsondergang hebben gekeken.
Ikke in Scheveningen tijdens de zonsondergang

Het was een supermegaleuke dag! Maar wat nou als je al een poosje op het strand bent en je geen zin meer hebt om te zwemmen, al vijf zandkastelen hebt gebouwd en je je te pletter verveeld?

hier wat tips!

- ga lekker uitwaaien en loop heerlijk een eindje langs de zee. Heerlijk!
- ga naar de boulevard. Meestal zijn daar leuke winkeltjes (behalve bij Katwijk)
- als je in Scheveningen bent: beklim die bungee-jump toren! 
- ga tekenen in het zand


Wat doe jij altijd op het strand?

-xoxo-

Noëlle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten